Project plan

Culture Street no1/Kültür Caddesi No: 1
Kültürel miras öğrencilerimiz küçük yaşlarından dolayı soyut bir kavram olarak karşımıza çıkıyorlar. Proje öğrencileri kültürel mirasları araştırarak kültürel miras türlerine odaklanacaktır. Kendi ülkelerinin kültürel miras türlerini öğrenirken, diğer ülkelerin de kendi kültürel miras türlerine sahip olabileceğini fark edeceklerdir. Etkinlik içeriği, düzenlenen çevrimiçi toplantılarda kararlaştırılacaktır. Öğretmen olayı yönetmeyecek ancak etkinliği yönlendirecek kişi olacak

Proje planının Meb müfredatına entegrasyonu
1 Mart 
) Sosyal Çalışmalar Sınıf 4 ve 2.3. Sınıf Yaşam Bilgisi 
4.1.3. Bireysel ilgi, ihtiyaç ve yetenekleri tanır. 
• Okuldaki ya da yakın çevredeki eğitimsel sosyal etkinliklere ilgi ve istekleri doğrultusunda katılmaya teşvik edildi. 
Kültür Caddesi Projesi, amacına uygun olarak sınıfa tanıtılmaktadır. Proje ekibi kuruldu.
2.) Türkçe dersi 4.2.1. Terimlerini anlamlarına göre kullanır. 
4.2.2. Doğaçlama konuşuyor. 
4.2.3. Hazırlıklı konuşmalar yaparlar. 
4.2.4. Konuşma stratejilerini uygular. 
• Nezaket kurallarının uygun şekilde konuşulması gerektiği hatırlatılır. 
• Beden dilinin etkili kullanımının önemi vurgulanmaktadır. 
• Öğrenciler başarılarına göre kendilerini tanıtıyorlar. 
3.) 4.1.3. Görsel sanatlar çalışmasında kompozisyon birliğini oluşturmak için seçimler yapar. 
• Görsel sanat eserlerinde, bir kompozisyon içerisinde sanatsal unsurların ve tasarım ilkelerinin kullanılması sağlanır.
Okulu başarılarına uygun olarak teşvik eder. Okul tanıtımını yaparken 4.3.3. Estetik tercihlerin kişiye göre nasıl değiştiğini ifade eder, okulun çeşitli alanlarını kendi başarısına uygun olarak yansıtır, dijital platformda bu fotoğraflarla işbirliği yapar ve animoto web2 aracı ile okul sunumunu oluşturur.
3). 4.4.4. Çevrenin ihtiyaçlarını dışarıdan temin ederek benzersiz ürünler tasarlamak için fikirler geliştirir. 
4.1.1. Görsel sanat eseri oluştururken biçimlendirme adımlarını kullanır. 
• Beyin fırtınası ile başlayan ve sentez, tasarım, eskiz ve görsel sanat eserlerinin işleyişine kadar devam eden süreç bilinir ve uygulanır. 
Tasarım posteri Slogan ve logoları başarılarına uygun olarak.
Nisan Ayı 
 Birimi: 4.2. Kültür ve Miras 
Açıklamaları: Bu öğrenme alanı işlenirken, öğrencilerin kültürel uyum ve vatanseverlik, zaman algıları ve kronoloji gibi değerlerle kanıtlar kullanarak aile birleşmesine önem verme gibi beceriler edinmelerini sağlamak önemlidir. ve değişim ve süreklilik algısı. 4.2.2. Ailenin ve çevresinin ulusal kültürünü yansıtan unsurları inceleyerek örnekler verir. 
• Yakın çevrede müze, cami, türbe, köprü, medrese, kervansaray, ya da sözlü tarih ya da yerel tarih çalışmaları gibi tarihi bir mekan turu yapılır. 
Kültürel mirasını başarılarına göre araştırın. 
4.7.1. Dünyada çeşitli ülkeleri tanıtıyor.
• Araştırma ülkesinin önemli bir ülkesinin görsel materyaller kullanılarak sınıfa sunulması sağlanmıştır.
4.7.3. Farklı ülkelerin kültürel unsurlarını ülkemizin kültür unsurları ile karşılaştırır. 
• Görsel ve yazılı iletişim araçları ile kıyafet, yiyecek, oyun, aile ilişkileri gibi kültürel unsurlar tartışılmaktadır. 
4.7.4. Farklı kültürlere saygı duyar. 
Eşgüdümlü ülke maçları başarılarına uygun olarak yapılır ve ortak kültürel değerler bulunur. 
2.) Nisan işbirlikçi bir kültürel yemek maç. Öğrenciler reçete değişimi için küçük ekipler oluştururlar.

Çalışmanın içeriği çevrimiçi toplantılarda işbirlikçi bir kararla verilir.
Mart Ayı:  
( Mart ayı Hacivatla Karagöz proje okullarını geziyor sunusu online toplantı sonrası kararlaştırılmış çalışma planına eklenmiştir)
etwinning  çalışma ekibinin kurulması
Veli izin dilekçesi alınması
Öğrencilerin twinwpace’e eklenmesi
Öğrencilerin kendini tanıtması. Tanıtımın nasıl yapılacağı işbirlikçi kararla belirlenir.
Okul tanıtımı Animato ile yapılması
İşbirlikli çalışma ile proje logo slogan poster ve panosunun yapılması.
Partner okullarla ilk online tanışma toplantısı
Karagöz ve Hacivat proje okullarını geziyor işbirikli çalışma 

March: 
March:
(March Hacivatla Karagöz visits the project schools and added to the agreed work plan after the online meeting)
Establishment of eTwinning working team
Receiving parental leave petition
Adding students to TwinspaCe
Student self-identification
School introduction Animato
First online meeting with partner schools
Karagöz and Hacivat visit the project schools cooperative work
.
Nisan
 ( Nisan ayı Çalışma planı online toplantı sonucunda aşağıdaki çalışma içeriklerine göre güncellenmiştir)
Kültürel miras ve kültürel miras türleri öğrenciler tarafından araştırılır.
Öğrencilerimiz Kültürel miras türleri konulu resim yapar.
Resimler, okuldaki öğrencilere küçük bir okul sergisinde sunulur.
Küçük ülke takımları kuruldu.
Ortak ülkelerden gelen öğrenciler ülkeler arasındaki ortak kültürel mirası araştırıyor. Araştırmanın sonucu “Kültür arkadaşım” ın sunumuna eklendi.
Küçük ülke takımları yemek tarifi değiş tokuşu yapar.
‘Kültür tırtılı’ okulları dolaşmaya başlar.

April
 (The April Work plan has been updated according to the following work contents as the result of the online meeting)
Cultural heritage and cultural heritage types are researched by students.
Our students paint pictures of cultural heritage types.
The pictures are presented to students at the school in a small school exhibit.
Small country teams are formed.
Students from partner countries explore common cultural heritage between countries. The result of the research is added to the presentation of 'My culture friend'.
Small country teams exchange recipes.
The 'culture caterpillar' schools begin to circulate.



Mayıs Ayı: Geleneksel ninniler.
Geleneksel çocuk oyunları 
Yöresel halk oyunları ve kıyafetler.
İşleyiş düzenlenen online toplantıda belirlenir.

May: Traditional ninnies.
Traditional children's games
Local folk dances and clothes.
The functioning is determined at the online meeting held.
Haziran Ayı
 Kültürel Mirasımıza ait bir alanda sergi açılır. proje sonu final çalışması
June
 An inland exhibition belonging to our Cultural Heritage opens.
final project final project
interaction.
Learn about poster and video tools such as canva animoto ebook from Web 2.0 tools.
to use in collaborative work.

March: Establishment of eTwinning working team
Receiving parental leave petition
Adding students to TwinspaCe
Student self-identification
School introduction Animato

April
The cultural heritage of the city is explored
Cultural heritage posters are made with Canva web2 tool
Local dishes are searched and photos are taken
Create an e-book cookbook

Regional clothes of the region are investigated
Designed in local clothes
Designs are displayed with Web2 tools
The beauty of nature is explored
Poster with Canva poster tool
I have a cultural heritage of yours
collaborative work is done with the name of culture brother
Prepare promotional videos about Cultural Heritage

June
 An inland exhibition belonging to our Cultural Heritage opens.
final project final project

Proje 
.
As a result of the project, to raise students' awareness of the link between cultural and cultural heritage types.

As a result, joint e-magazines and exhibitions will
Kültür Caddesi No: 1https://twinspace.etwinning.net/63808/pages/page/371150

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İşbirlikçi planlar